سفارش تبلیغ
صبا ویژن



























افسران جوان جنگ نرم

به حکمت خداوند پی ببرید
 

 اسمش فلمینگ بود . کشاورز اسکاتلندی فقیری بود. یک روز که برای تهیه معیشت خانواده بیرون رفت، صدای فریاد کمکی شنید که از باتلاق نزدیک خانه می آمد. وسایلشو انداخت و به سمت باتلاق دوید.
اونجا ، پسر وحشتزده ای رو دید که تا کمر تو لجن سیاه فرو رفته بود و داد میزد و کمک می خواست. فلمینگ کشاورز ، پسربچه رو از مرگ تدریجی و وحشتناک نجات داد.
روز بعد، یک کالسکه تجملاتی در محوطه کوچک کشاورز ایستاد.نجیب زاده ای با لباسهای فاخر از کالسکه بیرون آمد و گفت پدر پسری هست که فلمینگ نجاتش داد.
نجیب زاده گفت: میخواهم ازتوتشکر کنم، شما زندگی پسرم را نجات دادید. کشاورز اسکاتلندی گفت: برای کاری که انجام دادم چیزی نمی خوام و پیشنهادش رو رد کرد.
در همون لحظه، پسر کشاورز از در کلبه رعیتی بیرون اومد. نجیب زاده پرسید: این پسر شماست؟
کشاورز با غرور جواب داد بله.” من پیشنهادی دارم.
اجازه بدین پسرتون رو با خودم ببرم و تحصیلات خوب یادش بدم.
اگر پسربچه ،مثل پدرش باشه، درآینده مردی میشه که میتونین بهش افتخار کنین” و کشاورز قبول کرد.
بعدها، پسر فلمینگ کشاورز، از مدرسه پزشکی سنت ماری لندن فارغ التحصیل شد و در سراسر جهان به الکساندر فلمینگ کاشف پنی سیلین معروف شد.
سالها بعد ، پسر مرد نجیب زاده دچار بیماری ذات الریه شد. چه چیزی نجاتش داد؟ پنی سیلین. اسم پسر نجیب زاده چه بود؟ وینستون چرچیل

نوشته شده در سه شنبه 90/3/17ساعت 9:19 صبح توسط پایگاه بسیج خواهران شهرک امام خمینی(ره)بابل نظرات ( ) |

کمیته امور عمومی آمریکا و اسرائیل (ایپک)

جمعیت یهودیان آمریکا در حدود ? میلیون نفر برآورده شده که کمتر از دو درصد از کل جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهد اما یهودیان آمریکا با ایجاد تشکل‌های مهم و ارتباط کامل بین منافع آمریکا و صهیونیسم، به یکی از بانفوذترین گرو‌ه‌های تاثیرگذار در سیاست خارجی دولت آمریکا تبدیل شده‌اند. آن‌ها یکی از اهداف خود را نفوذ در کانون‌های قدرت ایالات متحده تعیین نموده‌اند. از میان ??? سازمان یهودی و ??? اتحادیه منطقه‌ای، یکی از مهم‌ترین لابی‌های یهودیان در آمریکا، کمیته امور عمومی آمریکا و اسرائیل موسوم به «ایپک» می‌باشد که از دهه ???? شروع به فعالیت نموده و از همان بدو تاسیس، هدف خود را مبارزه برای تصویب قواینی در جهت حمایت از اسرائیل اعلام کرده است.

سازمان ایپک مادر تمامی سازمان‌های یهودی آمریکا و در واقع بزرگ‌ترین آن‌هاست. این سازمان مسئول هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت فعالیت تمامی سازمان‌های یهودی آمریکا و همچنین مسئول اصلی جمع‌آوری کمک و اعانه برای اسرائیل به‌شمار می‌رود که با ارتباط تنگاتنگ با بیش از ?? اتحادیه دیگر، مسئول ایجاد کانال‌های جدید برای نفوذ رژیم صهیونیستی نیز می‌باشد.

این کمیته دارای دفاتر و مراکز منطقه‌ای در سراسر آمریکا و اروشلیم می‌باشد که هر یک تحت مدیریت یک نفر اداره می‌شود. هر کدام از این دفاتر دربرگیرنده چند شعبه می‌باشند که امور آن‌ها را با دفتر مرکزی هماهنگ می‌کند.

بخش‌های مهم این سازمان عبارت‌اند از: حوزه قانونگذاری، سیاست خارجی، امور سیاسی، بخش ارتباطات، بخش توسعه و گسترش (عضوگیری)، رهبری سیاسی.

مقر اصلی ایپک در کاپیتال هیل واشنگتن دی سی می‌باشد و این موقعیت، امتیاز ویژه‌ای را برای دستیابی و دسترسی سهل‌تر به هرم قدرت به این سازمان داده است. ایپک اعضای خود را از بین صهیونیست‌ها (یهودیان و غیریهودیان) گزینش می‌کند که همه آن‌ها در یک چیز اتفاق‌نظر دارند و آن حمایت از اسرائیل و کانالیزه کردن سیاست خارجی آمریکا در راستای منافع این رژیم می‌باشد. زمانی که از اعضا و عناصر سازمان ایپک سخن به میان می‌آید، فهرستی طولانی از اسامی افراد و اشخاص بانفوذ در سیاست خارجی آمریکا به چشم می‌خورد.

روزنامه نیویورک تایمز این سازمان را موثرترین سازمان در رابطه با روابط آمریکا و اسرائیل اعلام می‌کند. شیمون پرز وزیر امور خارجه اسرائیل نیز در مورد اهمیت آن می‌گوید: «ما به ایپک به‌عنوان بزرگ‌ترین پل ارتباطی بین مردم آمریکا و دولت اسرائیل نیازمندیم».

ایپک یک کنفرانس سالانه برگزار می‌نماید و در آن به تعیین خط مشی کلی کمیته می‌پردازد که این خط مشی‌ها با جلسات و برنامه‌های آموزشی مختلفی همراه است که محیط مناسبی برای ‌آموزش اعضاء و آشنایی آنها با فرایند لابی‌گری می‌باشد.
فعالیت‌های ایپک در حمایت از اسرائیل

ایپک

اهم فعالیت‌های ایپک در قبال اسرائیل را می‌توان به شرح ذیل برشمرد:

کمک به بقاء اسرائیل با ادعای تنها کشور دموکراتیک خاورمیانه.
حمایت از اسرائیل در مقابل تهدیدات احتمالی.
تربیت نسل آینده رهبران حامی و طرفدار اسرائیل.
آموزش کنگره ایالات متحده در خصوص روابط اسرائیل و آمریکا.
تقویت اسرائیل از طریق کمک‌های نظامی.
تشویق سیاستمداران آمریکا در جهت بزرگ جلوه دادن خطر تروریسم در منطقه.
توسعه روابط ایالات متحده و اسرائیل.
حمایت از به رسمیت شناخته شدن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل.
تلاش برای پایان دادن به انزوای اسرائیل در سازمان ملل.
حمایت از پروسه صلح خاورمیانه، با فشار بر دولت آمریکا به نحوی که منافع اسرائیل را تامین نماید.
لوایحی که تا کنون با تلاش این لابی قوی صهیونیستی و به نفع اسرائیل در کنگره به تصویب رسیده است، به صد مورد بالغ می‌شود که فقط یک مورد آن تصویب مبلغ سه میلیارد دلار برای امنیت اسرائیل و ایجاد یک سیستم تدافعی توسط این رژیم در برابر سلاح‌های غیرمتعارف می‌باشد.


خیلی جالبه . میبینی این اقلیت چه دبدبه و کبکبه ای برای خودشون راه انداختن؟ (تربیت نسلهای آینده رهبران صهیون)خیلی خنده‌دار

حالا ما چی؟؟؟؟؟یعنی چی؟

یه طرح چشم انداز 20 ساله داریم که به همه اینا و طرح هاشون میارزه ولی هیچ کس هم کاری به کارش نداره.!!!!!مدرک داشتن

وای اگه این طرح رو روال پیش میرفت ،چی میشد ؟تبسم

القصه حالا تو این حیری ویری اوباما رفته تو اون لابی و از حق و حقوق مردم مظلوم و بی دفاع اسراییل حمایت کرده و گفته باید دو تا کشور جدا از هم درست بشه . نصف کمتر فلسطینیها و نصف بیشتر بیشتر مال اسراییلیها.وااااای

مثل بزرگترایی که وقتی دو تا بچه با هم دعوا میافتن سر یه شکلات . شکلات رو نصف میکنن. و دیگه نمیپرسن که اصلا از اولش مال کی بود .

والبته که نفع این دایه دلسوز تر از مادر در اینه که از صهیونیزم حمایت کنه . وگرنه کلاش پس معرکه هست.تهوع‌آور

 

 سجده روسای آمریکا به لابی

سجده سردمداران آمریکا به ایپکخیلی خنده‌دار


نوشته شده در دوشنبه 90/3/2ساعت 9:15 صبح توسط پایگاه بسیج خواهران شهرک امام خمینی(ره)بابل نظرات ( ) |

امام صادق علیه السلام فرمود:

 ""به کسى که چهار چیز داده شود از چهار دیگر محروم نیست:

 1.به کسى که توفیق دعا داده شود از استجابت آن محروم نیست

 2.به کسى که توفیق استغفار داده شود، از توبه محروم نیست؛

3.به کسى که توفیق شکر نعمت عطا شود، از فزونى آن باز نماند؛

4.به کسى که صبر و شکیبائى عطا شود از اجر آن محروم نشود.""


نوشته شده در یکشنبه 90/3/1ساعت 7:23 صبح توسط پایگاه بسیج خواهران شهرک امام خمینی(ره)بابل نظرات ( ) |


Design By : Pichak